Tutustu Laatukeskuksen jäsenosioon

Kirjaudu jäsenosioon muokataksesi tietoja tai ostaaksesi verkkokaupasta jäsenhinnalla.

Hei! Voimmeko auttaa? Jätä viesti, niin otamme yhteyttä Sinuun.
0207 791 470

Vaihdenumeroon soittaminen kiinteän puhelinverkon liittymistä maksaa 0,0835 €/puh + 0,0691 €/min.
Mikäli soitto tulee matkaviestinverkon liittymästä veloitus on 0,0835 €/puh + 0,1669 €/min.

miten kehityn lean tai lean six sigma -osaajaksi?

miten kehityn lean tai lean six sigma -osaajaksi?

Löydä Leanin ja Lean Six Sigman hyödyt - vahvista ammattitaitoasi ja organisaatiosi tuloksellisuutta

Leanin avulla voidaan parantaa asiakkaan palvelukokemusta, palvelun vaikuttavuutta, virtaustehokkuutta ja vaihtelua palvelussa, tuotteessa tai koko toiminnassa.

Tänä päivänä puhutaan paljon Leanistä ja myös Lean Six Sigmasta toimialasta riippumatta, vaikka näitä on hyödynnetty menestyksekkäästi teollisuudessa vuosikymmeniä. Uutta lieneekin se, että hyödyt on löydetty myös palvelualalla, julkisella sektorilla ja asiantuntijaorganisaatioissa. Esimerkiksi sosiaali- ja terveydenhoitoala hyödyntää Leania ja Lean Six Sigmaa erinomaisin tuloksin, jotka näkyvät sekä toiminnan sujuvoitumisena että kustannusten säästöinä.

Tutustu Lean Six Sigma -valmennukseen ja ilmoittaudu mukaan!

Lean pähkinänkuoressa

Konkreettisia hyötyjä Leanistä - totta vai tarua?

Lean sosiaali- ja terveydenhuollossa

Lean Six Sigman lyhyt oppimäärä

Lean Six Sigma -osaamisen kehittäminen

Lean - osaamisen kehittäminen

Räätälöidyt palvelut sinun organisaatiosi tarpeisiin
  • Mitä parannettavaa on prosessienne tehokkuudessa ja kyvyssä tuottaa asiakkaalle arvoa?
  • Miten hyvin henkilöstönne ja kumppaniverkostonne kykenevät parantamaan suorituskykyä?
     

Oman organisaation henkilöstön ja tarvittaessa yhteistyökumppaneiden ja asiakkaiden osallistaminen kehittämistyöhön tuottaa laaja-alaista ymmärrystä kehitettävästä asiasta ja luo mahdollisuuksia uudenlaisiin toteutusmalleihin.


Kun tarvitset apua toiminnan kehittämisen konsultointiin, valmennukseen tai räätälöityyn koulutukseen, Laatukeskuksen asiantuntijat auttavat sinua vankalla ammattitaidollaan ja kokemuksellaan.

Tutustu organisaatiokohtaisiin palveluihimme täältä.

Leena Huotari

johtaja, koulutuspalvelut
050 5513 663
leena.huotari@laatukeskus.fi

Niina Pippuri

koulutuskoordinaattori
044 749 1158
niina.pippuri@laatukeskus.fi

Lataa tästä