Tutustu Laatukeskuksen jäsenosioon

Kirjaudu jäsenosioon muokataksesi tietoja tai ostaaksesi verkkokaupasta jäsenhinnalla.

0207 791 470

Puhelujen hinnat: lankapuhelimesta
0,0673 €/puhelu + 0,0577 €/min (+alv
24%), matkapuhelimesta 0,0673
€/puhelu + 0,1346 €/min (+alv 24%)

kehitä organisaatiotasi

kehitä organisaatiotasi

Tehoa tuote- ja palvelukehitykseen Leanin avulla

ti 27. marraskuuta 2018 17.12.32

Intensiivisen ja vuorovaikutteisen kurssin aikana opit Lean-ajattelun periaatteet tuote- ja palvelukehityksessä. Opit myös hyödyntämään Lean-työkaluja. Lean-kehittämisen viitekehys yhdistää perinteistä tuotantolähtöistä Lean-ajattelua innovoinnin parhaisiin käytäntöihin (osallistava yhteiskehitys, muotoiluajattelu, kokeileva kehittäminen jne.). Tuote- ja palvelukehitystoiminnan tehokkuus ja kyky tuottaa asiakasarvoa kasvavat Lean-käytäntöjen avulla.

Lean-kehityskoulutus on ensi kertaa saatavilla avoimena, vastaavaa kokonaisuutta on aiemmin toteutettu vain yrityskohtaisesti.

Mistä Lean kehittämisessä on kyse?

Tuottaako tämä asia mitä nyt teen arvoa asiakkaalleni? Jos vastauksesi on kyllä niin jatka. Jos ei niin pysähdy - toimintasi on hukkaa eli ajan tai rahan haaskausta. Tässä on Lean-toimintamallin ydin. Haluamme maksimoida ideasta-markkinaan arvovirran eliminoimalla hukan. Lean antaa viitekehyksen, menetelmät ja työkalut voittavaan kehitystapaan. Lean ei ole vain ohimenevä muoti-ilmiö, se on innostava ja monipuolinen kehittämisfilosofia, joka toimii käytännössä takuuvarmasti. Lean pyrkii jatkuvaan suorituskyvyn parantamiseen ongelman ratkaisun keinoin lähtien idean testauksesta oikeilla asiakkailla ja varmistaen näin, että se ratkaisee asiakkaan ongelman. Varmista, että organisaationne uusiutumiskyky kehittyy asiakastarpeiden muuttuessa!

Hyvä tuloksia todentava käytännön esimerkki löytyy Innotiimin sivuilta; case Lappset.