Tutustu Laatukeskuksen jäsenosioon

Kirjaudu jäsenosioon muokataksesi tietoja tai ostaaksesi verkkokaupasta jäsenhinnalla.

0207 791 470

Puhelujen hinnat: lankapuhelimesta
0,0673 €/puhelu + 0,0577 €/min (+alv
24%), matkapuhelimesta 0,0673
€/puhelu + 0,1346 €/min (+alv 24%)

kehitä organisaatiotasi

kehitä organisaatiotasi

Palvelumuotoilulla arvoa

ma 21. tammikuuta 2019 15.51.22

Teroita taitosi hyödyntää palvelumuotoilua!

Palvelumuotoilulla arvoa -koulutus vie käytännönläheisten ja monipuolisten esimerkkien, tehtävien ja vinkkien kautta koulutuksen osallistujat palvelumuotoilun konkretiaan.  Palvelumuotoilulla (Service Design) tarkoitetaan palvelujen ja palveluprosessien uudistamista ja kehittämistä hyödyntäen muotoilussa sovellettuja menetelmiä. Palvelumuotoilun keskeisenä tavoitteena on palvelukokemuksen käyttäjälähtöinen suunnittelu siten, että palvelu vastaa sekä käyttäjien tarpeita että palvelun tarjoajan liiketoiminnallisia tavoitteita. Palvelumuotoilun avulla on mahdollista löytää myös asiakkaiden piileviä tarpeita ja toiveita.

Koulutuksen sisältöalueita

Koulutukseen osallistuville muodostuu yleiskuva palvelumuotoilusta ja sen merkityksestä. Kurssilaiset saavat käyttöönsä työkalut ja tekevät suunnitelman palvelumuotoilun soveltamiseksi omissa organisaatioissaan ja tehtävissään. Monipuolisten harjoitusten kautta heille rakentuu selkeä käsitys työkalujen käytöstä.

Koulutuksen käytyään osallistujalla on hyvät edellytykset suunnitella ja toteuttaa palvelumuotoilun projekteja organisaatiossaan.

Koulutus pohjautuu vankkaan ja erittäin monipuoliseen käytännön kokemukseen. Kurssilaisille tuodaan tietoa myös alan uusimmista virtauksista.

Palvelumuotoilulla arvoa on ensimmäinen kaikille avoin toteutus koulutuksesta, jonka kouluttajat ovat rakentaneet useista organisaatiokohtaisista toteutuksistaan.