Tutustu Laatukeskuksen jäsenosioon

Kirjaudu jäsenosioon muokataksesi tietoja tai ostaaksesi verkkokaupasta jäsenhinnalla.

0207 791 470

Vaihdenumeroon soittaminen kiinteän puhelinverkon liittymistä maksaa 0,0835 €/puh + 0,0691 €/min.
Mikäli soitto tulee matkaviestinverkon liittymästä veloitus on 0,0835 €/puh + 0,1669 €/min.

kehitä organisaatiotasi

kehitä organisaatiotasi

ISO 9001:2015 -standardi ja laatujärjestelmä

ti 27. marraskuuta 2018 16.59.39

Koulutuksen aikana käsitellään laadunhallintajärjestelmää organisaation liiketoiminnan ja toimintojen tukemisen näkökulmasta. Koulutuksesta saa perusvalmiudet laadunhallinnan kehittämiseen ja sen aikana muodostetaan kokonaiskuva standardin vaatimuksista sekä siihen liittyvistä kehitystoimenpiteistä. Koulutuspäivän aikana käydyt vuorovaikutteiset keskustelut ja ryhmätyöt vahvistavat osallistujien aiempia tietoja ja antavat uutta osaamista organisaatioon vietäväksi.

Organisaatioiden liiketoimintaa ja menestystä tukee laatulähtöinen toiminta. Usein organisaatioiden haasteina on hahmottaa laadunhallinnalle asetetut vaatimukset ja millaisilla toimenpiteillä toimintaa voidaan kehittää vaatimukset täyttäväksi.

Standardin puuttuminen voi nykypäivänä usein jopa olla liiketoiminnan este.

ISO 9000 -standardisarja on systemaattisen laatujohtamisen väline, jota organisaatioilla on mahdollista soveltaa laatuasioidensa hallintaan ja kehittämiseen monilla eri aloilla. Standardi asettaa vaatimukset toiminnalle ja toimintajärjestelmän sertifiointi osoittaa organisaation toimivan vaatimukset täyttävästi ja luo uskottavuutta. Standardin tavoitteena on, että sen esittämät laadunhallinnan ja -varmistuksen näkökohdat toteutetaan järjestelmällisesti organisaation liiketoiminnassa ja sen johtamisessa.

Koulutuksessa sovelletaan standardin viimeisimmän version periaatteita ja vaatimuksia.