Valittu määrä ylitti varastosaldon

Kirjaudu sisään

Siirry ostoskoriin
Avaa muistilista
Ladataan...

Tilaa uutiskirje

Tilaa uutiskirjeemme, niin saat sähköpostiisi tietoa kampanjoistamme, erikoistarjouksia ja muita jännittäviä uutisia!

Tutustu Laatukeskuksen jäsenosioon

Kirjaudu jäsenosioon muokataksesi tietoja tai ostaaksesi verkkokaupasta jäsenhinnalla.

Tehoa tuote- ja palvelukehitykseen Leanin avulla

Tehoa tuote- ja palvelukehitykseen Leanin avulla

Intensiivisen ja vuorovaikutteisen kurssin aikana opit Lean-ajattelun periaatteet tuote- ja palvelukehityksessä. Opit myös hyödyntämään Lean-työkaluja. Lean-kehittämisen viitekehys yhdistää perinteistä tuotantolähtöistä Lean-ajattelua innovoinnin parhaisiin käytäntöihin (osallistava yhteiskehitys, muotoiluajattelu, kokeileva kehittäminen jne.). Tuote- ja palvelukehitystoiminnan tehokkuus ja kyky tuottaa asiakasarvoa kasvavat Lean-käytäntöjen avulla.

Lean-kehityskoulutus on ensi kertaa saatavilla avoimena, vastaavaa kokonaisuutta on aiemmin toteutettu vain yrityskohtaisesti.

Mistä Lean kehittämisessä on kyse?

Tuottaako tämä asia mitä nyt teen arvoa asiakkaalleni? Jos vastauksesi on kyllä niin jatka. Jos ei niin pysähdy - toimintasi on hukkaa eli ajan tai rahan haaskausta. Tässä on Lean-toimintamallin ydin. Haluamme maksimoida ideasta-markkinaan arvovirran eliminoimalla hukan. Lean antaa viitekehyksen, menetelmät ja työkalut voittavaan kehitystapaan. Lean ei ole vain ohimenevä muoti-ilmiö, se on innostava ja monipuolinen kehittämisfilosofia, joka toimii käytännössä takuuvarmasti. Lean pyrkii jatkuvaan suorituskyvyn parantamiseen ongelman ratkaisun keinoin lähtien idean testauksesta oikeilla asiakkailla ja varmistaen näin, että se ratkaisee asiakkaan ongelman. Varmista, että organisaationne uusiutumiskyky kehittyy asiakastarpeiden muuttuessa!

Leanin käytöstä tuote- ja palvelukehityksessä ja sen avulla saavutetuista tuloksia kertoo; case Lappset.

Hinta (+ALV 24%)

790,00 790,00

(Jäsenhinta 660,00 Jäsenhinta 660,00 )