Valittu määrä ylitti varastosaldon

Kirjaudu sisään

Siirry ostoskoriin
Avaa muistilista
Ladataan...

Tilaa uutiskirje

Tilaa uutiskirjeemme, niin saat sähköpostiisi tietoa kampanjoistamme, erikoistarjouksia ja muita jännittäviä uutisia!

Tutustu Laatukeskuksen jäsenosioon

Kirjaudu jäsenosioon muokataksesi tietoja tai ostaaksesi verkkokaupasta jäsenhinnalla.

Osaamisen kehittämisfoorumi OKF

Osaamisen kehittämisfoorumi OKF

Customer Advocates on Board -tutkimus

 

Osaamisen kehittämisfoorumi OKF:n teemailtapäivä
 

Aika. 28.11.2018

Paikka. Tieteiden talo, sali 404, Kirkkokatu 6, 00170 Helsinki.

 

Tutkimusten mukaan yritysten hallitusten asiakasymmärryksessä on parantamisen varaa. Hallitusten jäsenet ja puheenjohtajat arvioivat asiakasosaamisensa lähes yhtä hyväksi kuin muunkin osaamisensa.
Silti vain harva tunnistaa asiakaskäyttäytymisen muutokset etukäteen ja osaa kääntää ne kilpailueduiksi.

Tilaisuuden vetäjä Tarja Ilvonen, Johtaja Board Competencies, Senior Headhunter InHunt Group, on 2015–19 tutkinut, kuinka suomalaisten yritysten hallitukset hyödyntävät asiakasymmärrystä strategiatyössään.
Customer Advocates on Board -tutkimus jakaa vertaistietoa parhaista käytänteistä sekä asiakasymmärryksen hyödyntämisen esteistä. 

Tilaisuuden osanottajien kesken arvotaan Tarja Ilvosen toimittama kirja ”Nyt olisi nuijalle töitä – asiakasymmärrystä hallitustyöhön”.


Ohjelma:

14.30 Omakustanteinen kahvi Tiedekahvilassa

15.00 Tervehdyssanat, pj. Jukka O. Mattila, OKF

15.10 Tarja Ilvonen:

                             • Customer Advocates on Board -tutkimus

                             • Tulokset vuosilta 2015, 2017 ja 2019

                             • Asiakaskäyttäytymisen ennakoinnin kääntäminen kilpailueduksi

17.00 Loppukeskustelu

17.30 Tilaisuus päättyy

 

Ilmoittautumiset viimeistään 27.11. Maks 40 henkeä.

Hinta (+ALV 24%)

0,00 0,00