Jäsentilaisuudet

Laatukeskus järjestää useita erilaisia jäsentilaisuuksia vuoden aikana. Osa näistä tilaisuuksista on maksuttomia ja osa maksullisia. Päättävät yhteisöjäsenet ovat oikeutettuja vielä useisiin muihin tilaisuuksiimme, joihin lähetämme henkilökohtaiset kutsut.

Jäsentilaisuudet ovat ajankohtaistapahtumia, joiden teemat ja aiheet käsittelevät aina laadun ajankohtaisia asioita. Jäsentilaisuuksia on hyvin erilaisia, toisaalta tarjoamme benchmarkking-mahdollisuutta järjestämällä tutustumiskäynnin Excellence Finland –finaalin voittajaan tai Innovaatiokilpailun kärkeen, toisaalta teemme yhteistyötä jäsenistömme kanssa järjestäen Johdon Benchmarking –tilaisuuksia edelläkävijäorganisaatioissa.

Suosittu Q-Prof -tilaisuus

Yksi suosituimmista tapahtumistamme on kahdesti vuodessa järjestettävä Q-Prof –tilaisuus, jossa käsittelemme ajankohtaisia aiheita huippuasiantuntijoiden, vahvaa toiminnan kehitystyötä tekevien organisaatioiden edustajien ja erilaisten elämysten kautta. Tilaisuus on kokonaisuutena erilainen ja positiivinen kokemus, jota ei kannata jättää väliin.

Jäsentilaisuudet on suunnattu laadun ja kehittämisen parissa työskenteleville henkilöille. Tarjoamme tilaisuuksissa osallistujille uutta tietoa alalta, uusia näkökulmia omaan työhön sekä väylän yhteistyöverkoston luomiseen ja kasvattamiseen muiden alan toimijoiden kanssa.  Missiomme, eli maamme kilpailukyvyn jatkuva paraneminen ohjaa vahvasti toimintaamme myös jäsentilaisuuksien suunnittelussa.

Yhteisöjäsenemme saavat kaikista seminaareista edullisen jäsenhinnan ja tarjoamme myös runsaasti jäsenistöllemme edullisia sekä ilmaisia jäsentilaisuuksia.

 

Tulostettava sivu

YHTEYSTIEDOT

LAATUKESKUS
EXCELLENCE FINLAND
Keilaranta 16
02150 ESPOO
Tel  +358 207 791 470
e-mail info@laatukeskus.fi

Visiomme

Suomi kasvaa laadukkaasti.

 

ARVOMME

Erinomaisuus. Olemme erinomaisuuden lipunkantaja Suomessa. Kehitymme ja kehitämme muita kohti erinomaisuutta.
Yhteistyö.
Toimimme aktiivisena verkostojen rakentajana niin kansallisesti kuin kansainvälisesti. Toimimme myös Suomen viestinviejinä kansainvälisesti laatuasioissa.
Rehellisyys
. Rehellisyys, oikeudenmukaisuus ja läpinäkyvyys ovat meillä vakiintuneita toimintatapoja, joista emme tingi.
Hyvinvointi. Osaava, motivoitunut ja iloinen henkilöstö on erinomaisen toimintamme perusedellytys. Luomme toiminnallamme hyvinvointia myös ulospäin.